Projekt Zespół

Lista zasobów – informacje

  1. Dodawanie – za pomocą przycisku możemy dodać nowe zasoby do projektu. Po kliknięciu pojawia się okno, w którym mamy do wyboru listę wszystkich użytkowników w systemie.
  2. Zmiana widoku – za pomocą przycisku możemy przejść do widoku alokacji.
  3. Użytkownik – lista przedstawia zasoby przypisane do projektu. Klikając w nazwę użytkownika, pojawiają się szczegóły alokacji wybranego użytkownika.
  4. Stawka – stawka za godzinę pracy przypisana do użytkownika.
  5. Suma alokacji – kolumna przedstawia sumę wszystkich godzin przypisanych do projekt danemu użytkownikowi.
  6. Koszt – przedstawia całkowity koszt zasobu na projekcie wynikający z przemnożenia stawki przez sumę godzin zaalokowanych.

Lista zasobów – alokacja

  1. Dodawanie – za pomocą przycisku możemy dodać nowe zasoby do projektu. Po kliknięciu pojawia się okno, w którym mamy do wyboru listę wszystkich użytkowników w systemie.
  2. Kalendarz – informacja przedstawia jaki okres jest przedstawiany na ekranie. Klikając w datę, możemy wybrać inny okres, do którego chcemy przejść.
  3. Zmiana zakresu – za pomocą strzałek możemy przejść do innych okresów kalendarza.
  4. Zmiana widoku – za pomocą przycisku możemy przejść do widoku informacji.
  5. Użytkownik – klikając w nazwę użytkownika pojawiają się szczegóły alokacji wybranego użytkownika.
  6. Przekroczenie dostępności – wartość informuje o liczbie godzin zaalokowanych na projekt danego dnia. Kolorem czerwonym jest oznaczane przekroczenie dostępności użytkownika.
  7. Maksymalne wykorzystanie– kolor niebieski oznacza maksymalne wykorzystanie dostępności.
  8. Wolna dostępność – kolorem zielonym oznaczamy wolne dostępności użytkownika.
  9. Suma alokacji – wiersz pokazuje sumę alokacji wszystkich zasobów w danym dniu.

Szczegóły alokacji

  1. Użytkownik – informacja o zasobie, którego informacje są wyświetlane.
  2. Usunięcie – za pomocą przycisku możemy usunąć zasób z projektu. Usunięcie zasobu powoduje też zabranie mu uprawnień do projektu oraz wyczyszczenie alokacji na projekcie.
  3. Zamknięcie – za pomocą przycisku możemy zamknąć okno szczegółów.
  4. Stawka – stawka za godzinę pracy przypisana do użytkownika.
  5. Kalendarz – informacja przedstawia, jaki okres jest przedstawiany na ekranie. Klikając w datę, możemy wybrać inny okres, do którego chcemy przejść.
  6. Zmiana zakresu – za pomocą strzałek możemy przejść do innych okresów kalendarza.
  7. Całkowita dostępność – informacja przedstawia całkowitą dostępność użytkownika danego dnia.
  8. Przekroczenie dostępności – wartość informuje o liczbie godzin zaalokowanych na projekt danego dnia. Kolorem czerwonym jest oznaczane przekroczenie dostępności użytkownika.
  9. Maksymalne wykorzystanie– kolor niebieski oznacza maksymalne wykorzystanie dostępności.
  10. Wolna dostępność – kolorem zielonym oznaczamy wolne dostępności użytkownika.
  11. Alokacja masowa klikając w ten przycisk otrzymujemy okno, w którym możemy wprowadzić dostępność na większy zakres dni niż widoczny na ekranie.
  12. Wybieramy zakres, w jakim chcemy wprowadzić alokację, dni tygodnia, w jakich chcemy je wprowadzić oraz wartość godzinową, która zostanie wprowadzona. Nowe wartości nadpisują obecnie przypisane.
  13. Nazwa projektu – lista przedstawia projekty, do których jest przypisany użytkownik. W pierwszym wierszu jest zawsze wyświetlany obecny projekt.
  14. Edycja alokacji – miejsce, w którym można wprowadzić alokację na projekcie danego dnia. Poniżej są wyświetlane alokacje użytkownika tego dnia na innych projektach.
  15. Usunięcie alokacji – za pomocą przycisku możemy usunąć alokację w cały widocznym okresie.