Dodaj – za pomocą tego przycisku możemy dodać nową osobę do organizacji. Po kliknięciu pojawia się okno, w którym musimy podać adres email nowego użytkownika.
Do nowego użytkownika wysyłane jest zaproszenie. Do momentu zaakceptowania użytkownik ma status “Zaproszony”.
Filtr – po kliknięciu w przycisk pojawia się okno, dzięki któremu możemy w prosty sposób przefiltrować listę po frazie, która występuje w nazwie. Za pomocą krzyżyka na końcu możemy zamknąć oraz schować filtr.
Użytkownik – avatar oraz imię i nazwisko użytkownika. Dane edytować może każdy użytkownik w profilu użytkownika.
E-mail – adres email przypisany do użytkownika
Ostatnia wizyta – informacja mówiąca o tym kiedy ostatni raz użytkownik przebywał w aplikacji.
Status – informacja o statusie użytkownika (Aktywny lub Zaproszony).
Uprawnienia – w tym miejscu definiujemy dla użytkownika uprawnienia dla każdej z zakładek. Możemy też przypisać użytkownika do grupy.
Konto domenowe – dla organizacji On-Premises pojawia się funkcja, dzięki której użytkownicy mogą logować się domenowo za pomocą Active Directory.
Usuń z organizacji – usuniecie spowoduje zabranie użytkownikowi dostępu do organizacji, przy czym wszystkie jego dane takie jak komentarze czy przypisanie do zadań zostaną zachowane.